Datakompisen i Dorotea erbjuder outsourcade affärsprocesser inom kundtjänst, teknisk support och NOC-tjänster 24/7/365. Multiskillad eller dedikerad personal med hög tekniskgrundkompetens och god kundkännedom utför våra uppdrag med stort engagemang och hög servicenivå.
Våra kundkontakter, både mot slutkund och uppdragsgivare, är vårt ansikte utåt och ska inge förtroende för oss som en professionell teknisk kundtjänst.
Vi är flexibla och kundanpassar våra lösningar efter uppdragsgivarens behov
Vi är ärliga och transparenta mot våra uppdragsgivare
Vi arbetar med kontinuerlig, strukturerad kommunikation och uppföljning, i syfte att uppnå och överträffa målen för våra uppdrag
Vi är alltid tillgängliga för våra uppdragsgivare, 24/7/365
Vi kompetensutvecklar våra anställda så de på bästa möjliga sätt kan stödja vårauppdragsgivare
Vi är en attraktiv arbetsplats i Dorotea med låg personalomsättning
Vår verksamhet sker efter tillämpliga författningskrav