In english

Datakompisen_logotype

Teknisk support | Teknisk kundtjänst | Helpdesk

Outsourcad teknisk support 24/7/365

Datakompisens tekniska supporttjänster är anpassade för uppdragsgivare med behov av first line support, second line support eller till och med third line support mot sina slutkunder. Vi driver även ett flertal tekniska NOC (Network Operations Center) och SPOC (Single Point Of Contact) supporttjänster med dygnet runt bemanning, primärt för tekniska aktörer med behov av ärendehantering eller teknisk jour 24/7/365, där vi centraliserar felanmälningar, utför felsökningar, utför åtgärder och samverkar med våra uppdragsgivares interna och externa instanser. Många av våra tekniska helpdeskfunktioner, IT-support- och datasupporttjänster bemannas med multiskillade agenter för att kostnadseffektivisera för våra uppdragsgivare.

För mer info om våra tjänster, kontakta:

Linda Nyman

Försäljningsansvarig
Tfn: 0704-822 513 | E-post: linda.nyman@datakompisen.se
Värdshusvägen 1, 181 66 Lidingö | Skolgatan 4, 917 87 Dorotea