In english

Datakompisen_logotype

Generell kundtjänsthantering i alla kanaler

Kundtjänst & relationshantering

Utöver våra tekniska kundtjänster hanterar Datakompisen även generella kundtjänster och kundrelationer, både med multiskillad och dedikerad personal. Våra kundtjänstuppdrag och övrig relationshantering utförs i samtliga kundnära och användarfokuserade kanaler såsom telefon, e-mail, sociala medier, chattar och kundportaler. Vi lever med den nya tekniken och dess möjligheter och nyttjar den modernaste tekniken för att uppnå konkurrensfördelar för våra uppdragsgivare - där deras slutkunder förväntar sig högsta tänkbara service, omni-channel hantering på deras unika villkor och hög närvaro under i stort sett dygnets alla timmar.

Bild på kundtjänst

För mer info om våra tjänster, kontakta:

Linda Nyman

Försäljningsansvarig
Tfn: 0704-822 513 | E-post: linda.nyman@datakompisen.se
Värdshusvägen 1, 181 66 Lidingö | Skolgatan 4, 917 87 Dorotea